22 Ιουν 2021

Δήλωση Gkremis Moisiadis στο FB



Δυστυχώς λόγω ενός προβλήματος υγείας που με ταλαιπωρεί τις τελευταίες ημέρες δεν κατάφερα να αγωνιστώ στο Παγκόσμιο Κύπελλο του Ντουμπάι, παρόλα αυτά η επίδοση μου 193kg στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Τιφλίδας με κράτησε στην 6η θέση της Παγκόσμιας Κατάταξης και μου έδωσε την απ ευθείας πρόκριση στην 5η συνεχόμενη Παραολυμπιάδα της καριέρας μου που θα γίνει στο Τόκιο!

Θέλω να ευχαριστήσω την ΕΘΝΙΚΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ και τους υπαλλήλους της για το άμεσο ενδιαφέρον που έδειξαν στην πραγματοποίηση των εξετάσεων μου. Τον προπονητή μου Dimitris Ioannidis, το ιατρικό team Nikos Terzis, Ioannis Terzidis, Γεωργιος Ζιώγας και τους συναθλητές μου. Επίσης το #PAOKaction της PAOK FC / ΠΑΕ ΠΑΟΚ για όλη τη στήριξη τα τελευταία χρόνια, την Κοινότητα Σουρωτής Δήμου Θέρμης την Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή - Hellenic Paralympic Committee και τον σύλλογο μου ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 1994 - ALEXANDER THE GREAT 1994. Τέλος την οικογένεια μου και όλους τους συγγενείς και φίλους για τη συμπαράσταση.
Ραντεβού στο Tokyo 2020!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: