23 Μαΐ 2021

Gkremis Moisiadis



Με το ασημένιο μετάλλιο στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Τυφλίδας και επίδοση 193kg ανέβηκα άλλες δύο θέσεις και εξασφάλισα σε πoλύ μεγάλο βαθμό την πρόκριση μου στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Τόκυο 2020 το προσεχές καλοκαίρι. Γι αυτό το λόγο θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς το #PAOKAction της PAOK FC / ΠΑΕ ΠΑΟΚ που κάλυψε όλα τα έξοδα συμμετοχής μου στη διοργάνωση και πέτυχα αυτόν τον στόχο. Επίσης τον προπονητή μου Dimitris Ioannidis, το ιατρικό μου team Ioannis Terzidis, Nikos Terzis, Γεωργιος Ζιώγας. Τον Δήμος Θέρμης και ιδιαίτερα τον πρόεδρο της Κοινότητα Σουρωτής Δήμου Θέρμης Θωμά Ασλάνη οι οποίοι με διευκολύνουν στις προπονήσεις μου. Την ΕΘΝΙΚΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ, την Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή - Hellenic Paralympic Committee και τον Μέγας Αλέξανδρος 1994. Τέλος ευχαριστώ την οικογένειά μου Eleni Gounaridi, όλους τους συγγενείς και φίλους για τη μεγάλη συμπαράσταση και στήριξη σε κάθε μου προσπάθειά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: