20 Ιουλ 2015



Δήλωση του αργυρού παγκόσμιου πρωταθλητή στο fb




Αποτελέσματα παγκόσμιου πρωταθλήματος Glasgow world championship 2015 IPC swimming.Προκριματικός18/7 100μ. Προσθιο sb4:Κατάρριψη πανευρωπαϊκού ρεκόρ.Πανελλήνιο ρεκόρ και ρεκόρ αγώνων με χρονο 1:36.33 .Τελικός:Ασημένιο μετάλλιο με χρονο 1:36.75 .Ολά αυτά ομως δέν θα είχαν γίνει πραγματικότητα εάν δεν είχαν βοηθήσει κάποιοι άνθρωποι μέσω των επιχειρήσεων τούς ή και ίδιων στο να σταθώ στα πόδια μου στήν Θεσσαλονίκη.

Ευχαριστώ λοιπόν:Αρχικά τους Natsios Giannis και Chrysafis Vangelakakis γιατί την πιστή τους σε εμένα και ανελαβάν τήν προπόνηση μου.Τον γιατρο Nikos Terzis. Τους Giannis Migdalas ,George Katsaridas,Nikos Katsigiannis και το Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λατση πού πραγματοποίησαν την ιδέα να προπονούμαι στήν Θεσσαλονίκη,οπως και αυτους που με φιλοξένησαν στο σπίτι τους Christina Houzouri και Giorgos Kanatakis ΤιςSoso Tsak καί Anastasia Samara που με φροντίζουν σαν οικογένεια τους.Το γυμναστήριο και τους γυμναστές του @warehouse7,τούς Κεφτέδες της Βογατσικου ,@markiz bar, @kariatis Italian restaurant @ zafferano Italian restaurant στα Χανια καί τέλος τά @Εκπαιδευτήρια Μαντουλίδη‪#‎villamercedes‬ ‪#‎costacosta‬!!

Ελπίζω να σάς εχω τοσό κοντά μου όσο ειναί καί όλος ο κοσμος των Χανίων πού με στήριξε στα πρώτα μου βήματα.Σας ευχαριστώ! ‪#‎everyroadtoRIO‬

Δεν υπάρχουν σχόλια: